بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

عکاسی از فکر شما +عکس

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ب.ظ
انتخاب: ابزاری که با اتصال به آیفون کار کرده و شامل یک آئینه و خوانش امواج مغزی بوده و به آنچه مثلا فکر می کنید، هنگام نگاه کردن به آن، فعال شده و با استفاده از شاتر دوربین متصل به سر کاربر، کار می کند.


مهمترین قسمت نئوروکام سنسور و حسگری است که امواج مغزی را به سر شما منتقل می کند. این حسگر می تواند فعالیت مغزی شما را رصد کرده و به شماره 60 (صفر تا 100) برسد و با فرمان به آیفون، عکس گرفته شود و عکس مورد همان چیزی شود که شما به اصطلاح به آن فکر می کردید یا آن را می دیدید!


همچنین نیاز به نگهدارنده مخصوص هستید تا آیفون به صورت فلت روی سر شما (طبق تصاویر) قرار بگیرد. شاید بتوان با این ابزار تشخیص داد که مشتریان در انبار یا فروشگاه علاقمند به خرید کدامیک از اجناس هستند.

موقعیت یابی، انجام مپینگ mapping یا نقشه سازی از آنچه دیده می شود و بعد فکر می شود، به گفته نیکومیمی مبدع این ابزار در ساخت آنچه تصور می شود، نقش داشته است.

کمپانی سازنده در سال 2012 نیز ابزار موسوم به Cat Ears (خوانش امواج مغزی) را عرضه کرد.

تنها مشکلی که فعلا چاره ای برای آن اندیشیده نشده، قرار گرفتن طولانی مدت گوشی آیفون کنار گوش است که باعث اذیت کاربرمی شود.

در آینده دوربین کوچکتر و مخصوص به این کار شبیه عینک گوگل ممکن است به توسعه این ابزار بشتابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۹
هادی اسدی

عکاسی از فکر شما

نظرات  (۱)

اینجوری ک اگه فکرت منفی باشه آبروت میره....مثلا تودلت به یارو فحش بدی یا دلت بخاد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی