بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

دست فرمان فوق العاده برای فرار از دست پلیس

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ق.ظ

در تصویر متحرک زیر حرکت بسیار زیبا و دیدنی از یک راننده را می بینید

برای بارگذاری کامل عکس صبور باشید…

دست فرمان حرفه ای

این راننده با یک حرکت جالب و دست فرمان حرفه ای پلیس را فریب داد

نظرات  (۳)

۱۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۰ پیام خانی
والا دگ ازین حرفه ای تر فک نکنم بشه دگ ایول داره....
پاسخ:
خداییش دیدش خیلی خوبه !!
با اون سرعت یه جای خالی دید و رفت پارک کرد!!
با این خیلی حال کردم دمت گرم 
پاسخ:
خاهش میکنم...
کدوم همکلاسی هستی حالا؟؟؟؟
من همون همکلاسیتم که اسم نداره و میخوام بدونی که به وبلاگت بی احترامی نشده اما از آورن اسم معذور هستم
پاسخ:
خب با اسمهای مستعار و مختلف نظر گذاشتن واسه خودش بی احترامی محسوب میشه!!!
مگر اینکه شما نظر دگه ای داشته باشین

دوستان واقعی کسانی هستن که میان تو وبلاگ و با اسم خودشون نظر میزارن  و من  وبچه های کلاس هم خوشحال میشیم
ولی وقتی کسی بیاد با عنواین و اسم های مختلف نظر میزاره اصلا قشنگ نیس
حالا من که میدونم شما کی هستین ,ولی بقیه اطلاع ندارن!!
و ازین به بعد احتمال تایید نشدن نظراتتون زیاده !


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی