بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

داستان کوتاه خواستگاری عجیب از جنیفر کاترین گیتس

خواستگاری از دختر بیل گیتس

 پدر: پسرم دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی؟
پسر: نه پدر! من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم!
پدر: اما دختر مورد نظر من، دختر بیل گیتس هست!
پسر: آهان اگر اینجوریه، قبول!

خواستگاری از دختر بیل گیتس

پدر به دیدار بیل گیتس می رود!
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم!
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند!
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیر عامل بانک جهانی است!
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است!
.
پدر به دیدار مدیر عامل بانک جهانی می رود!
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم!
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!!
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس هست!!
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است باشه! قبول!
و معامله به این ترتیب انجام می شود . . .
.
نتیجه اخلاقی:

حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید…

خلاصه نون داماد اینطوری افتاد توی روغن :D

خواستگاری از دختر بیل گیتس

نظرات  (۳)

۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۱ پیام خانی
هههههههه.آمارشوبگیر دختر دگ ام داره بریم نون مام بیفته توروغن...
پاسخ:
فک کنم همین ی دختر رو داره 
من قبل از اون پسره میخاستم برم ک بابام نذاشت.!!!
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۳ پیام خانی
جدی؟ای بابا چرا دیرگفتی؟حیف شد:-).
پاسخ:
آره دگ
میخاستم بهت خبر بدم ک دیدم اون یارو اومدو دزدیدش!!!
ای پول دوستاااااا !!!!!!
 خیلی دوس دارین دوماد سرخونه باشینااااا !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی