بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

rhino shield

امروزه حتی با اینکه تلفن های هوشمند از شیشه های محافظی همچون گوریلا گلس برخوردارند، ولی در تست های سقوط می بینیم که هنوز شبح شکنندگی در تعقیب آنها است و این اصلا خبر خوبی نیست.برای همین شرکت Evolutive Labs که در سال ۲۰۱۲ توسط چند دانشجوی دانشگاه کمبریج تاسیس شده، برچسب محافظی به نام Rhino Shield ساخته که می تواند نمایشگر تلفن هوشمند شما را تقریبا در برابر هر ضربه ای، مقاوم کند.


خوشبختان این پروژه توانسته از پس جمع آوری سرمایه اولیه مورد نیازش نیز بر آید و احتمال اینکه در آینده تبدیل به محبوب ترین برچسب محافظ بازار شود وجود دارد، زیرا با ضخامتی به اندازه ۰.۰۲۹ سانتیمتر می تواند شیشه نمایشگر دستگاه را در مقابل سقوط و ضربات سخت چکش، حفاظت کند.

این برچسب از ۶ لایه تشکیل شده که عبارت هستند از لایه های دفع چربی، ضد خش، پراکنده کردن شدت ضربه، تخفیف شدت ضربه، لایه فوق مقاوم، و لایه چسبنده به نمایشگر. به کمک این لایه ها است که راینو شیلد، شاید در بدترین وضعیت، خود نابود شود ولی نمایشگر را به سلامت از خطر عبور می دهد.

ویدیوی بسیار خلاقانه ای را که توانسته سرمایه گذاران را به این طرح امیدوار کند، از دست ندهید.

دانلود کلیپ 7 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
هادی اسدی

تلفن همراه

نظرات  (۱)

۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۶ پیام خانی
واقعا عجیب و خیلی ام جالبه!!!.ی لایه به این نازکی چجوری نیرویی ک بهش وارد میشه رو جذب میکنه؟؟؟!!!!
پاسخ:
بله ه ه ه ه ه دگ
آیفون که میگن همینه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی