بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

بزرگی خدا

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ

بنده من! نمازشب بخوان وآن یازده رکعت است!

خدایـا! خسته ام نمی توانم نیمه شب یازده رکعت بخوانم

بنده من! دورکعت نماز شفع  و یک رکعت نماز وتر بخوان

خدایـا! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم

بنده من! قبل ازخواب این سه رکعت رابخوان

خدایـا! سه رکعت زیاد است

 

ادامه متن را با کلیک بر روی ادامه مطلب مطالعه بفرمایید



بنده من! فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

خدایـا! امروز خیلی خسته شده ام آیا راه  دیگری ندارد ؟

بنده من! قبل ازخواب وضو بگیر و رو به آسمان کن وبگو یـاالله

خدایـا ! من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد

بنده من! همان جاکه دراز کشیده ای تیمم کن وبگو یـاالله

خدایـا! هواسرد است ونمی  توانم دستانم را از  زیر  پتو  بیرون  بیاورم

بنده من! دردلت بگو یـاالله ما برایت نماز شب حساب میکنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

مـلائکه من! ببینید من ایـنـقـدرآسـان گـرفـتـم امـابـنده مـن خـوابیده اسـت

 چیزی به اذان صبـح نمانده اورا بیدار کـنید دلـم برایش تنگ شده امـشب با من حرف نزده   

مـلائکه من !  درگوشش بگویید پروردگارت منتظرتوست

پروردگارا! بازهم بیدارنمی شود

اذان صـبح رامیـگویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده بیدارشو نماز صبحت قضامی شود

خـورشـیدازمشرق سربرمی آورد

خداوند رویش رابرمی گرداند

مـلائکه من! آیاحق ندارم که با این بنده قهرکنم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۸
هادی اسدی

بزرگی خدا

نظرات  (۱)

مرسی.هم خوشم اومد هم ناراحت شدم...باعث تاسفه...واقعاچرا؟؟؟
پاسخ:
منم که خوندم یه جوری شدم
بعضی وقتها آدم میمونه چی بگه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی