بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

ویندوز 8.1 رسما برای دانلود عرضه شد

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ

 مایکروسافت سرانجام بسته بروز رسانی ویندوز ۸.۱ را برای کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۸ ارائه نموده و اکنون کاربران می‌توانند برای دریافت آپدیت سیستم‌عامل خود به فروشگاه ویندوز مراجعه نمایند. برای آشنایی کوتاه با امکاناتی که آپدیت جدید مایکروسافت در اختیار کاربران ویندوز ۸ در هر دو نسخه Pro و RT قرار داده، در ادامه این مطلب با گجت نیوز همراه شوید.


در کنار امکاناتی که در زیر لایه‌های ظاهری این به روزرسانی قرار دارد، ویژگی‌های زیر به ویندوز 8 اضافه گشته است:

جستجوگر هوشمند بینگ: یک جستجوی ساده حالا برای شما نقطه به نقطه دستگاه‌تان را می‌گردد. از برنامه‌ها و فایل‌های موسیقی گرفته تا عکس‌ها و مهم‌تر از همه نتایج وب. نتایج جستجو، بسیار شفاف و روشن در جلوی چشمان شما قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را انتخاب، اجرا یا دستخوش تغییر نمایید.

برنامه‌های جدید فروشگاه ویندوز: اگر به تازگی سری به فروشگاه ویندوز زده باشید، ظاهر ساده و کاربردی آن نظر شما را به خود جلب نموده است. حالا دیگر برنامه‌ها را ساده‌تر یافته و دانلود می‌کنید. برنامه‌هایی نیز که همراه با اولین آپدیت مایکروسافت به مجموعه ویندوز ۸ اضافه شده‌اند، امکانات تازه‌ای با خود دارند. مثلا به کمک برنامه Reading List می‌توانید متون و داستان‌هایی که در برنامه‌ها یا سایت‌ها مشاهده می‌کنید را ذخیره کنید؛ یا با امکانات جدید برنامه عکس ویندوز، تصاویر خود را سریع‌تر و راحت‌تر ویرایش نمایید.

Lockscreen Slideshows: عکس‌های مورد علاقه‌تان را برای صفحه قفل تعیین کنید و برنامه‌ها را به شیوه‌ای که دوست دارید در آن قرار دهید. از پس‌زمینه‌های گوناگون بهره‌مند شوید و از رنگ‌های متنوع و حتی پس‌زمینه‌های متحرک برای زیباتر کردن صفحه قفل استفاده کنید. در یک جمله، صفحه قفل را با سلیقه خودتان ویرایش کنید!

SKY-Drive: فضای ابری مایکروسافت، حالا دیگر مکان اصلی ذخیره اسناد شما است. بدین ترتیب دیگر نگران اسنادتان زمانی که به کامپیوترتان دسترسی ندارید نباشید. به لطف فضای قرار گرفته توسط مایکروسافت، شما هر جا بخواهید سندهایتان را در اختیار خواهید داشت، حتی زمانی که آفلاین باشید! به علاوه به کمک برنامه SkyDrive  می‌توانید فایل‌های ذخیره شده خود در کامپیوتر و فضای Sky Drive‌ را مدیریت نمایید.

به روز رسانی Internet Explorer 11: با نسخه جدید اینترنت اکسپلورر که برای صفحات لمسی نیز بهینه شده است، می‌توانید از این مرورگر در وب‌گردی‌های خود در دستگاه‌های لمسی استفاده نمایید. امکاناتی نظیر پیش‌نمایش وبسایت‌های مورد علاقه در صفحه شروع، از جمله دیگر امکانات مرورگر اختصاصی مایکروسافت هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی ویندوز ۸.۱ در وب‌سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

آیا شما به نسخه جدید ویندوز 8 مهاجرت کرده‌اید؟ نظر شما در مورد بروزرسانی جدید ویندوز چیست؟‌


© گجت نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳
هادی اسدی

ویندوز 8.1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی