بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

lg fireweb

به‌نظر می‌رسد ال‌جی در حال کار روی پروژه‌هایی سری است که بنابر گزارش‌ها برخی از آن‌ها براساس سیستم‌عامل کروم توسعه داده می‌شوند. امروز این کمپانی از اولین گوشی خود با نام Fireweb که از سیستم‌عامل فایرفاکس استفاده می‌کند، پرده برداشت.


Fireweb یکی از گوشی‌های ال‌جی است که برای سیستم‌عامل فایرفاکس توسعه داده شده است و دربردارنده‌ی یک صفحه‌ی نمایش 4 اینچی با رزولوشن 320 در 480 پیکسل از نوع HVGA است. همچنین این گوشی از پردازنده‌ی یک گیگاهرتزی کوالکام به‌همراه دوربین 5 مگاپیکسلی که دارای فوکوس اتوماتیک و فلش است، بهره می‌گیرد. لازم به ذکر است که حافظه‌ی داخلی این گوشی 4 گیگابایت است. شاید بتوان انتخاب دوربین 5 مگاپیکسلی که دارای فوکوس اتوماتیک و فلش است برای اولین گوشی فایرفاکسی ال‌جی را تصمیم درستی در این راستا عنوان کرد.

انتظار می‌رود فایروب برای اولین بار با همکاری اپراتور تلفونیکای برزیل بصورت قراردادی با قیمتی در حدود 207 دلار عرضه شود. افرادی که علاقمند به خریداری این گوشی هستند، می‌توانند فایروب را با 59 دلار پیش‌خرید نمایند. در آینده‌ی نزدیک نیز این اپراتور فایروب را در کشورهای پرو، اروگوئه و مکزیک عرضه خواهد کرد.
اگر علاقمند به آشنایی بیشتر با این گوشی هستید، ال‌جی ویدئویی را برای معرفی این گوشی جدید منتشر کرده است که شامل نحوه‌ی کارکرد این سیستم‌عامل نیز می‌باشد.

دانلود ویدئو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳

نظرات  (۱)

قبلا ک مارک ال جی کیفیتش به مارکهای معتبر دگ نمی رسید ببین اینم اینطوریه یا نه؟!ظاهرش ک میگه نمیرسه...
پاسخ:
خب این نمونه اولین باره که تولید شده
مشخص نیس که چطور امتحانشو پس بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی