بدون شرح

...

بدون شرح
طبقه بندی موضوعی

umi x2s

اولین تلفن مجهز به پردازنده اکتا میدیاتک که قادر به استفاده همزمان از هر 8 هسته است با نام UMI X2s رونمایی شد.X2S اولین تلفن مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای واقعی دنیا است که در ادامه با آن آشنا می شویم.مثل همیشه گجت نیوز را همراهی کنید.


UMI یک تولیدکننده چینی است که اولین تلفن 8 هسته‌ای واقعی دنیا را با نام UMI X2s رونمایی کرده است. این تلفن مجهز به پردازنده MT6592 میدیاتک بوده که قادر به استفاده همزمان از هر 8 هسته خود است. پیش ازمیدیاتک، کمپانی سامسونگ با معرفی Exynos 5 Octa نیز تراشه 8 هسته‌ای خود را معرفی نموده بود و از آن در تلفن‌های گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 بهره برد اما این تراشه در هر لحظه تنها به 4 هسته خود دسترسی داشت.

تلفن UMI X2s روز چهارشنبه در نمایشگاه کالاهای الکترونیکی هنگ‌کنگ به نمایش درآمده است.

از جمله مشخصات فنی X2s می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده 8 هسته‌ای MT6592 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت اشاره کرد.

پردازنده‌های ساخت میدیاتک از قیمت پایین‌تری در مقایسه با محصولات ساخت کوالکام برخوردار هستند و همین عامل باعث شده تا بسیاری از کمپانی‌های چینی نسبت به استفاده از این پردازنده‌ها در محصولات خود اقدام کنند.

تلفن X2s همچنین از یک دوربین 13 مگاپیکسل که مجهز به سنسور ساخت سونی است، بهره می‌برد.

جالب اینجاست که این تلفن با قیمت رقابتی حدود 245 دلار به زودی روانه بازار چین می‌شود.


© گجت نیوز

نظرات  (۱)

ایوووول چین ...اینقدر ک جنسای آشغالش اومده ایران اسمش بد دررفته.ببین چه چیزایی درست میکنن...
پاسخ:
خب همین چین بدبخت کلی جنس بدرد بخور مثل همین داره 
به قول تو اسمش بددر رفته تو بازار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی